Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

رونمایی از اولین آنونس سریال تاریخی «خاتون»

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

آنونس رسمی سریال «خاتون»، عشق سال های اشغال، منتشر شد. این سریال که روایتی داستانی تاریخی از یک خانواده در دوران اشغال ایران به دست متفقین است، اولین ساختۀ تینا پاکروان در نایش خانگی است که کارگردانی و نویسندگیِ آن برعهده این بانوی هنرمند میباشد.

در ادامه میتوانید تیزر این سریال را مشاهده نمایید.

 

موسیقی استفاده شده در این آنونس، که در پیشتر در ویدئوی بالا مشاهده کردید، بخشی از موسیقی تیتراژ اول سریال است که توسط ارکستر فیلارمونیک پراگ اجرا شده، و اولین موسیقی ساخته شده توسط کیهان کلهر برای یک سریال است.

تا به حال اسامی برخی بازیگران این سریال جذاب مورد توقع، و گریم آن ها منتشر شده که از این بازیگران میتوان نگار جواهریان، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، شبنم مقدمی، میر سعید مولویان، مهران مدیری، مهران غفوریان، فرخ نعمتی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بابک حمیدیان، شاهرخ فروتنیان، و ..... را نام برد.

همچنین، نماوا به عنوان پلتفرمی که پخش اختصاصی این سریال را برعهده گرفته، معرفی شده، اما زمان پخش آن به زودی و با رونمایی از پوستر اصلیِ آن اعلام خواهد شد.

منبع: نماوا مَگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی