Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

پوستر رسمی فصل آخر «Lucifer» منتشر شد

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

شبکه نتفلیکس، خرداد ماه امسال نیمه دوم فصل پنجم سریال «لوسیفر» را که در ۸ قسمت تولید شده بود، منتشر کرد. این شبکه سال گذشته و همزمان با اعلام تاریخ انتشار این ۸ قسمت، خبر از تمدید این سریال برای فصل ششم (فصل آخر) داد.

به تازگی نیز، نتفلیکس اعلام کرده که این فصل (فصل ششم)، در ده قسمت و در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور)، و از طریق سرویس استریم منتشر خواهد شد.

همچنین همراه با اعلام تاریخ پخش این سریال، تریلری از آن نیز پخش شده که نگاهی کوتاه به اتفاقات این سریال از اولین تا آخرین قسمت دارد. در ادامه میتوانید این تریلر را مشاهده کنید.

 

سریال «Lucifer» به کارگردانی تام کاپینوس، سریالی پلیسی، کمدی، جنایی، و درام است که از شبکه های فاکس و نتفلیکس منتشر میشده.

از جمله بازیگران این سریال میتوان تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین، و تام ولینگ را نام برد.

منبع: زومجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی