Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

سرآغاز

فیلم و سریال در اصل یک دنیای خیالی و فانتزی، اما در محور واقعیت است که به تماشاچی کمک میکند برای دقایقی از دنیای واقعی دل کنده و وارد یک دنیای دیگر شود. Popcorn Movies

این دنیا، گاهی دنیای کمدی و خنده است و گاهی یک دنیای غمگین و جدی، که ما را وارد تلخی هایی میکند، و گاهی هم این دنیا تخیلی بوده و ما با شخصیت های مختلفی مانند ابر قهرمان ها یا ضد قهرمان ها طرف هستیم!

البته گاهی هم انتخاب میکنیم که وارد دنیایی ترسناک و هراس انگیز شویم تا بتوانیم سطح آدرنالین خون خود را بالا ببریم، و در آخر فیلم با اینکه از ترس نفس نفس میزنیم، سر حال آمده باشیم و از تجربۀ خود راضی باشیم.

برخی افراد هم بسیار احساسی و رمانتیک هستند و دنیایی سراسر عشق و احساسات را ترجیح میدهند. این افرار در اعماق ذهنشان و درواقع در تخیلاتشان، خودشان را جای شخصیت های فیلم جا زده و بارها و بارها عاشق میشوند.

زمان، زندگی، و عمر انسان، مهم ترین دارایی اوست، که البته از این لحاظ میتوان انسان را در زمان تولدش داراترین محسوب کرد؛ اما این انسان دارا، با گذشت زمان ثروتش را برای چیزهای بیهوده و بی محتوا به حراج میگذارد. اگر بخواهید کمی منطقی به این موضوع فکر کنید، میبنید که این موضوع حقیقت زندگی ماست و با ارزش ترین ثروت ما عمر ماست که با دست و دلبازی به راحتی آن را به دیگران میبخشیم!

وبلاگ پاپ کورن موویز، یکی از وبلاگ های کوچک و تازه تاسیس است، که این مسئولیت را بر عهده گرفته تا امانت دار زمان و عمر شما باشد و با معرفی بهترین و با محتوا ترین فیلم ها و سریال های دنیا، عمر و زندگی شما را با رنگ و لعاب تخیل مُزَیَن کند!

ما در این وبلاگ، علاوه بر آشنا کردن شما با برترین آثار ایران و جهان، هر روز اخبار و اطلاعات جدیدی به دست شما کاربران محترم میرسانیم. امیدواریم شما نیز در این راه دشوار و پر مسئولیت به ما اعتماد کنید تا به همۀ اهالی سینما و سریال نشان دهیم که ما به دنبال مجموعه های تجاری و صرفا سیاسی نیستیم، بلکه به دنبال دنیایی زیبا ولی نه صرفا شاد هستیم! ما به دنبال روح و شخصیت فیلم و سریال ها هستیم، و شعارها و مقدار فروش آن ها در گیشه برای ما مهم نیست.

قطعا همراهی و حمایت شما عزیزان، و البته معرفی این وبلاگ به دیگران، به ما در خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر کمک شایانی خواهد کرد.

*********************

علاقه مندان میتوانند از راه های زیر نیز ما را دنبال کنند:

پست الکترونیکی: popcornmovies2000@gmail.com

کانال تلگرام: Popcorn Movies

پیج اینستاگرام: popcornmovies_

کانال نماشا: PopcornMovies