Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

«سلمان فارسی» به جلفا رسید

چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

سریال سلمان فارسی

بر اساس جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی»، فیلمبرداری بخش خرابه های هلنی و دریایی ها در شاهرود، و همزمان با آن آماده سازی دکور در جلفا، هر دو به اتمام رسیده و فیلمبرداری بخش عَموریه در جلفا به زودی آغاز خواهد شد. بدین ترتیب کاروان عظیم سریال «سلمان فارسی» با عبور از کویر شهداد کرمان، جزیره قشم، سواحل مازندران، شهرک سینمایی نور، و منطقۀ شاهرود، به شهر مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی میرسد.

قرار است همزمان با فیلم برداری در جلفا، ساخت تجهیزات و آماده سازی دکور در منطقه آبسرد دماوند نیز انجام شود، تا گروه فیلمبرداری پس از پایان کار در جلفا، بی وقفه به آبسرد دماوند منتقل شده، و فیلمبرداری را ادامه دهند.

نقد فیلم میلیونر زاغه نشین 

این سریال که زندگی و زمانۀ یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) را روایت میکند، به سه فصل دوران ایران، یعنی دوران ساسانی، امپراتوری بیزانس، و حجاز صدر اسلام میپردازد.

از بازیگران این اثر داوود میرباقری که فیلمبرداری آن از اواخر آذر ماه 98 آغاز شده، میتوان فرهتد اصلانی، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیز جلیلوند، مهدی فقیه، و ...... را نام برد.

منبع: ایمنا

نظرات  (۱)

عالیه خیلی ممنونم ازت

پاسخ:
ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی