Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

نقد فیلم اکنون مرا میبینی

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

اکنون مرا میبینی (Now You See Me)

فیلم اکنون مرا میبینی

کارگردان: لویی لتریر

تهیه کننده: بابی کوهن الکس کورتزمن روبرتو ارسی

نویسنده: اد سلیمان بوآز یاکین ادوارد ریکورت

بر پایه داستانی از: بوآز یاکین ادوارد ریکورت

بازیگران: جسی آیزنبرگ مارک روفالو وودی هارلسون ملانی لوران آیلا فیشر دیو فرانکو مایکل کلی کامن مایکل کین مورگان فریمن لورا کایوت

موسیقی: برایان تایلر

فیلم بردار: میچل آموندسن لری فانگ

تدوین گر: روبرت لیتون وینسنت تابیلون

شرکت تولید: کی او پیپر پراداکتس

کشور سازنده: آمریکا

زبان: انگلیسی

مدت زمان: 115 دقیقه

توزیع کننده: سامیت اینترتینمنت لاینزگیت

تاریخ های انتشار: 31 مه 2013 (ایالات متحده) 31 ژوئیه 2013 (فرانسه)

هزینه فیلم: 75 میلیون دلار

فروش گیشه: 351٬723٬989 دلار

فیلم «اکنون مرا میبینی» (Now You See Me) فیلمی است محصول سال 2013، به کارگردانی لویی لتریر و بازی جسی ایزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون، و ملانی لوران، که در 31 مه 2013 در ایالات متحدۀ آمریکا و فرانسه منتشر شد. همچنین دنبالۀ این فیلم نیز با عنوان «اکنون مرا میبینی 2» در سال 2016 ساخته شد.

نقد سریال قورباغه 

یکی از عناصر محبوبیت و موفقیت این فیلم ، بازیگرهای معروفی است که دارد ، جیسی آزنبرگ یکی از ستاره معروف این فیلم است که با بازی در فیلم " شبکه اجتماعی " به شهرت خود رسید و همینطور مارک رافلو که تعداد فیلم های موفق او از شمارش خارج است .

در فیلم حالا منو میبینی 2 نیز با بازی دنیل ردکلیف ( بازیگر هری پاتر ) بار دیگر این فیلم با ستاره هایش معروف شد.

داستان کلی این فیلم اینطور است که گروهی از شعبده بازان هر کدام به نحوی از توانایی خود برای امرار معاش استفاده میکنند، توسط یک خَیر دور هم جمع میشوند و آنقدر ماهر میشوند که میتوانند یک اجرای بزرگ داشته باشند، اما نقشۀ اصلی پشت این اجرا، دستبرد به یکی از بانک های شخصی میباشد.

با اتفاق افتادن این سرقت عجیب و خلاقانه، توجه پلیس و کارآگاهان به این گروه شعبده بازان جلب میشود که در تمام فیلم با ترفند ها و تردستی ها خودشان را تبرعه میکنند و ...

داستان این فیلم پر است از تعلیق، و با مهارت فوق العادۀ کارگردان و همینطور بازیگران فیلم، صحنه ها و سکانس های مهیج و استرس زایی را به وجود آمده است که باعث میشود تماشاگر تا اخر فیلم نتواند به چیز دیگری فکر کند.

هماهنگی بازیگرها با همدیگر در تمام فیلم حس میشود. مهارت فیلم بردار را در تمام صحنه های شعبده بازی میتوان حس کرد، طوری تمام اجرا را ضبط کرده است که تماشاگر با حس کنجکاوی و سردرگمی مجبور باشد تمام حواس خود را به فیلم بدهد؛ البته اصلا به شکلی نیست که از شدت مبهمی و سردرگمی حوصله سربر باشد.

 یکی از نکات منفی این فیلم 30 دقیقه ی پایانی آن میباشد، در تمام فیلم آنچنان هیجانی به تماشاگر داده شده است که بی تاب منتظر یک پایان هیجان انگیز و عجیب باشد، اما به یکباره فیلم در 30 دقیقه پایانی افت پیدا میکند و مانند ترن هوایی عمل میکند که بعد از سعود زیادی که داشته است به یکباره سقوط میکند!

  دیگر ویژگی منفی این فیلم دلایلی است که شخصیت ها برای اعمال خود ارائه میدهند، هر چند شاید صحنه های احساسی را رقم زده باشد اما دلایل به قدر کافی قابل باور و جذاب نمیباشد!

در فیلم حالا منو میبینی 2 آن چهار شعبده باز با مهارت خود از دست پلیس فرار کرده و با اتفاقی که در اخر فیلم قبل می افتد، این گروه بین مردم نیز بسیار معروف و مشهور میشود.

اکران مدیترانه به تعویق افتاد 

بعد از انتظار طولانی که به اجبار آن را تحمل کرده اند سر انجام میخواهند به صحنه برگردند اما با پیدا شدن سر و کله ی هکر و نابغۀ تکنولوژی، اجرا بهم میریزد. در اینجاست که شاهد بازی زیبای دنیل ردکلیف میباشیم که در نقش والتر ظاهر شده و این گروه شعبده بازان را مجاب میکند که به سرقت بزرگ او بپیوندند.

نکات کلی حالا منو میبینی 2 :

هر چند بودجه تولیدی این فیلم از نسخه ی نخستین بیشتر بوده است اما نسبت به آن ضعیف تر ظاهر شده است و فروش نسبتا کمتری داشته است.

کارگردان فیلم اول راضی به نقش داشتن در فیلم بعدی نبود و بازیگر ایزلا فیشر نیز از پروژه کناره گیری کرده است و داستان نیز دستخوش تغییر میشود.

در اخر :

این فیلم را به فیلم بازان این وبلاگ به عنوان بهترین فیلمم شعبده بازی معرفی نمیکنیم، زیرا هوش و ذکاوتی که باید در آن باشد وجود ندارد، اما این فیلم را به عنوان فیلمی معرفی میکنیم که میتوان بسیار از آن لذت برد.

تماشای فیلم اکنون مرا میبینی با زیرنویس فارسی

تماشای فیلم اکنون مرا میبینی در نماشا

نظرات  (۱)

خوب بود ♥

.

پاسخ:
این نظر لطف شماست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی