Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

سامان صفاری در «سرجوخه»

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

سامان صفاری

سریال «سرجوخه» جدیدترین اثر احمد معظمی است که از پاییز سال گذشته مقابل دوربین رفته و فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد. با وجود این که حدود یک سال از شروع تولید این سریال امنیتی اجتماعی میگذرد، اما همچنان بازیگرانی با ترکیبی متفاوت به پروژه اضافه میشوند. اخیرا نیز «سامان صفاری» بازیگر جوان کشورمان که با سریال «دلدادگان» به شهرت رسید و با بازی در «خانه امن» بسیار دیده شد، در دومین همکاری خود با احمد معظمی، به پروژه سریال «سرجوخه» پیوسته است.

سریال «سرجوخه» که یکی اc تولیدات جدید سیما فیلم است و تهیه کنندگی آن را ابوالفضل صفری برعهده دارد، با روایت دو قصۀ موازی، به زندگی دو شخصیت به نام های کیان و غلامرضا میپردازد، شخصیت هایی که از دو طبقه طبقه اجتماعی مختلف، با انگیزه ها و کشمکش های متفاوت هستند و هر دو در راه رسیدن به عشق به موانع زیادی بر میخورند که این اتفاقات روند داستان را جذاب تر میکند.

بنا بر خبرهای منتشر شده، قرار است کاراکتر کیان را «سامان صفاری» و کاراکتر غلامرضا را «حمیدرضا محمدی» عهده دار باشند. این سریال که یک درام امنیتی اجتماعی است، جزو پروژه هایی با تعداد قسمت زیاد، پر بازیگر، و پر لوکیشن است که در چند استان و دو کشور خارجی میشود.

منبع: خبرگزاری برنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی