Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

پایان فیلمبرداری فصل اول «Lord Of The Rings»

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۰ ب.ظ

Lord Of The Rings

«Lord Of The Ring»، نام یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین کتاب های فانتزی است که نگارش آن برعهدۀ جی آر آر تولکین بوده، که پیتر جکسون با الگو گرفتن از این کتاب برای ساخت فیلم هایش، این اثر را جاودانه تر کرده است.

در سال ۲۰۱۷ نیز، سرویس آمازون اعلام کرد که نسخۀ سریالی «ارباب حلقه ها» ساخته خواهد شد، و حالا پس از گذشت سه سال به پایان رسیدن فیلمبرداریِ این سریال اعلام شده است.

داستان سریال، مدت ها پیش از ماجراهای نسخۀ سینمایی، و در زمانی که تولکین در کتابش از آن با عنوان «عصر دوم» یاد کرده، اتفاق می افتد. این دوره که ۳۴۴۱ سال به طول می انجامد، با شکل گیری مفهوم حلقه آغاز، و با شکست ارتش سائورون تمام میشود.

فیلمبرداری این سریال در فوریه ۲۰۲۰ آغاز شده، و حالا با تمام سختی ها و حتی توقف هایی که بدلیل ویروس کرونا داشته، به طور رسمی به پایان رسیده و بنا بر گفته ها برای پخش در سپتامبر ۲۰۲۲ آماده میشود.

درحال حاضر و در شرایطی که یک سال تا انتشار سریال مانده، سرویس آمازون اطلاعات مربوط به بازیگران و داستان سریال، و حتی نام رسمی آن را مخفی نگه داشته، اما به نظر میرسد این سریال نیز مانند نسخه های سینمایی اش جذاب و پر از جلوه های حماسی باشد.

منبع: سینما فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی