Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

Popcorn Movies

فیلم ها میتوانند مجموعه ای از تجربه هایی باشند که هنوز کسب نشده اند

نقد و بررسی بهترین فیلم ها و سریال های ایران و دنیا

 
بایگانی

فصل 5 «چیزهای عجیب» ساخته خواهد شد

شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۰ ب.ظ

سریال Stranger Things

سریال «Stranger Things» یا همان «چیزهای عجیب» که این روزها بینندگان منتظر پخش فصل 4 آن هستند، داستان هیجان انگیز یک گروه چهارنفره را در شهر هاوکینز روایت میکند که دنیایشان با ناپدید شدن یکی از دوستانشان به نام ویل، وارونه میشود.

داستان این فیلم که در ژانر علمی تخیلی، ترسناک، فراطبیعی، و درام نوجوان قرار دارد، در دهه هشتاد میلادی رخ میدهد و در ارتباط با جهان موازی و دنیاهای چندگانه است.

نقد فیلم وی مثل وندنتا

فصل های 1 تا 3 این سریال در نتفلیکس در دسترس هستند، فصل 4 آن نیز به پایان فیلم برداری رسیده و تریلرهای آن نیز منتشر شده، اما هنوز برای پخش آماده نیست، و درحالیکه همه منتظر تماشای فصل 4 آن هستند، ستاره های این سریال از جمله دیوید هاربر (بازیگر)، مت و راس دافر (کارگردانان و نویسندگان)، و شاون لوی (کارگردان) اعلام کرده اند که فصل 5 نیز ساخته خواهد شد. حال باید دید که فصل چهار و فصل پنجِ احتمالی هم به اندازۀ فصول قبلی جذاب، هیجان انگیز، و پرطرفدار هستند یا خیر!

منبع: زومجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی